دیوید نلسون، استراتژیست ارشد مدیریت دارایی Belpointe، استیو کورتز، بنیانگذار وارکروز TJM و مت McCall، مؤسس مالی Penn Financial Group، به پرسش های بینندگان پاسخ می دهد.
کاترینت (CAT) روز دوشنبه به عنوان رئیس جمهور دونالد تامپم، برنامه ۱٫۵ تریلیون دلاری خود را برای بهبود بزرگراه ها، پل ها، بنادر، تونل ها و فرودگاه ها، مشخص کرد، اما سود آن توسط بسیاری از شرکت های زیربنایی دیگر خیز شد.

سازنده تجهیزات ساخت و ساز در ماه گذشته در یک کنفرانس تلفنی گفت که افزایش درآمد از یک لایحه زیربنایی محدود می شود.

براد پولورسون، مدیر مالی کاترپیلار، در این تماس اظهار داشت: “ما هیچ تاثیری از یک طرح احتمالی تحت الشعاع زیرساخت های ایالات متحده در مورد چشم انداز ما نگرفته ایم و اگر کسی منتقل شود، مثبت خواهد بود.” “اما ما انتظار نداشتیم تا نتایج ۲۰۱۸ ما را به طور مؤثر برساند.”

این برنامه زیربنایی که Trump اعلام کرد ۲۰۰ میلیارد دلار هزینه های فدرال را به همراه تعادل مالی دولت ها و دولت های محلی و همچنین بخش خصوصی تامین خواهد کرد. رئیس جمهور اعلام کرد که نگران هزینه های دولت است و کسری بودجه را افزایش می دهد و بازده های باند بالاتر را افزایش می دهد.

سهام سهام کپیرایت در سال گذشته بیش از ۵۰ درصد افزایش پیدا کرده است، سهام آن در ۱۲۰ درآمد خالی درآمد، در مقایسه با ۱۵ برای Nucor (NUE) و ۱۶ برای فولاد ایالات متحده (X). با این وجود، سهام کاترپیلار ۱۴ برابر درآمد پیش فروش می شود.