Komatsu America Corp. جدید کامیون هیدرولیکی PC238USLC-11 را راه اندازی کرده است. موتور مجهز به موتور EPA Tier 4 Final و یک فن کلاچ ویسکوز جدید جدید، بارهای انگلی موتور در حال حاضر پایین تر است و بر اساس این گزارش، بهره وری در مقایسه با مدل قبلی ۴٪ بیشتر است.

این بیل مکانیکی با سیستم KomVision جدید Komatsu، یک سیستم دوربین مداربسته پرنده ای است که ورودی از سه دوربین را به یک تصویر فراگیر از دستگاه و محیط اطراف می دهد تا آگاهی موقعیت موقعیت را بهبود بخشد.

اندرو ایارینگ، مدیر محصول، ماشین آلات ردیابی، Komatsu America گفت: “PC238USLC-11 دارای شعاع نوسان دم دم تنگ سلف خود است، و آن را مناسب برای کاربردهای نرم افزار و برنامه های کاربردی بزرگراهی که در فضاهای محدود کار می کنند.”

“مشخصات کانتینر ماشین و کشویی درب اجازه می دهد تا کابین در نوسان در همان شعاع به عنوان ضد وزن. انحصاری اضافی باقی می ماند استاندارد، و به PC238USLC-11 ظرفیت بالاتری را نسبت به مدل های متعارف در کلاس های مشابه می دهد. ”

به عنوان استاندارد جدید، PC238USLC-11 شامل موتور مجاز تایوان درجه ۴، مجددا گاز اگزوز (EGR) برای کاهش انتشار NOx و فیلتر کربن دیزل کامپازو (KDPF) و کاتالیست کاهش دهنده کاتالیست (SCR)، با دیزل اگزوز مایعات (DEF) تزریق مورد استفاده برای پاسخگویی به نیازهای نهایی مرحله ۴ EPA. این شرکت می گوید که کاتالیزور SCR نیازی به تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده ندارد و طراحی شده است که با موتور زندگی سازگار باشد.

کابین دارای رزولوشن بالا با رزولوشن بالا، صفحه نمایش LCD رنگی شامل صفحه نمایش استاندارد دوربین عقب با اندازه گیری و همچنین سوئیچ خاموش کردن استاندارد موتور جدید استاندارد است.